香港團購網 團購優惠新聞網誌


香港團購網 優惠收集網誌 自動版:
http://www.facebook.com/hkGroupBuy



2011年10月26日星期三

Groupon hk 退款 示範

Groupon hk 退款 示範

1. send 個 email 去 support@groupon.hk
我想取消, 請退款 

你好

集Shabu Shabu及日式放題於一身:$99 於遊食吟釀居酒屋享受無限 Shabu Shabu + 日式料理放題,盡享無限黑豚肉、羊架,更有多款滋味壽司、刺身、火鍋食品及任飲清酒、啤酒及汽水 (價值 $198)

我用左4張 coupon
有1張用唔到
我想取消, 請退款

attach 個張優惠券未用

請email 通知我
2. groupon 個 support system 會auto reply 個 email 比你
Request received: 我想取消, 請退款

3. 之後 可以 login 入 support system website 睇下 status

http://grouponhk.zendesk.com/


4. 如果有人回覆

就大約 1個星期 就退番積分 or 2個星期 就退番去信用卡



11 則留言:

  1. 我買咗張成千銀床墊發現尺寸不適合,佢地竟將退款退入我groupon account,叫我下次購物使用!

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓!咁都得?之後點呀請問?

      刪除
  2. 信用卡已過數
    為什麼還未有換領卷
    2012年7月12日購隱形眼鏡

    回覆刪除
  3. 本人已經在貴公司有了戶口sonyluk227@yahoo.com.hk
    當我購物後付款被拒,我只有臉書戶口,沒有貴公司戶口,何解?!

    回覆刪除
  4. 我久不久會買Groupon既團購,但前兩日見到信用咭有一筆數,而本人亦頗長時間沒有交易,感奇怪下打開我的優惠睇到真係有們本人絕對唔會買亦冇買過既優惠卷,應該點做呢?

    回覆刪除
  5. 點解過左錢,但無email既

    回覆刪除
  6. Style,Beauty 美容店電話,38402249,冇這個電話號碼,永遠打吾到,無法預約,可以點做,請回復,吾該

    回覆刪除
  7. Style Beauty 電話唔岩 可以點做呀?唔該

    回覆刪除
  8. 我買咗健身課程 之后取消咗,收到短信話七至十個工作日會退款 ,但到今仍無收到退款 我應該點做呀?

    回覆刪除

最新回應

Loading...

最近 30 天 熱門文章