香港團購網 團購優惠新聞網誌


香港團購網 優惠收集網誌 自動版:
http://www.facebook.com/hkGroupBuy



2010年10月12日星期二

一毫子碗糖水

一毫子碗糖水

唔知幾快爆 lei ...



超級複雜既 promo 既結果
一個幾月有 3500 位facebook fans

4 則留言:

  1. www.babybamboo.net

    開賣喇!!! 快去睇睇啦!!

    回覆刪除
  2. 我又覺得唔係!睇下佢哋啲fan 到幾主動同參予!起碼我唔想一睇就話我like.......65000人每次都100幾十人買!我覺得唔係真囉!ubuyibuy 就最得

    回覆刪除
  3. 有間叫 CHARM HAIR 自稱星級髮廊, 我去了大埔一間, 只得2師父. 一個 JUNIOR 妹妹, 一個是大嫂. 呢D 叫星髮廊咪笑死人. 千萬不要上當. 但買了結果要頂硬上.

    回覆刪除
  4. CHARM HAIR 個團購link 係邊?

    回覆刪除

最新回應

Loading...

最近 30 天 熱門文章