香港團購網 團購優惠新聞網誌


香港團購網 優惠收集網誌 自動版:
http://www.facebook.com/hkGroupBuy



2011年10月24日星期一

團購心態 與 監察Groupon hk Facebook Page

團購心態 與 監察Groupon hk Facebook Page

1. Groupon個團購真係做到好大
有 1% 唔 like 佢都有成 4 千幾人...

Fans number: 監察Groupon hk(ubuyibuy)價錢及優惠 / Groupon
Fans number: 4,461 / 348,063 *100 = 1.2%

2. 個 Facebook page 其實有d ...
因為佢每日都 post Groupon既 deal 同 openrice 食評 / 生產商網頁 出來

但係其實好似變相宣傳Groupon 既 deal??

佢宜家都發覺有問題
監察Groupon hk(ubuyibuy)價錢及優惠 
致各位網友,由於groupon hk 每日都會推出唔止一個優惠,所以我地要每個優惠都要出一個post 係facebook 個wall到做個格價比大家參考,但由於你地like左依個專頁,所以每次我地一update個wall,你地就會見到,會導致你地個facebook 好似洗板咁全部都係我地既資訊。 有見依個情況,我地都唔想影響到大家個facebook,所以,我地本星期內會做好一個網頁,將所有監察groupon hk 既資訊放上去,希望大家比少少時間我地,我地會盡快完成。依幾日因為我地都會繼續監察 groupon hk 既優惠,所以大家既facebook都會收到我地既資訊,希望大家唔好介意。謝謝各位
其實我有時都會做d 優惠分析

不過 不停post D 廢既 deal 出來, 不如post D 好似正既 deal 出來
討論下都好ar

3. 團購心態

團購 =/= 一定平...

宜家邊有商家唔earn 錢

 香港既團購網 大約已經分左2邊

團購服務 (飲飲食食, 美容, 乜班乜班) 同 團購貨品 (衣服, 電子野)

團購貨品

宜家好多人都識上淘寶找平野
團購網都一樣

有d 團購網成個網都係淘寶貨tim...

有人覺得你買就笨...

我覺得買野就自己睇價錢la... 好野好小平...


沒有留言:

發佈留言

最新回應

Loading...

最近 30 天 熱門文章